hatar rubrik!

Näpp nu ska jag ta och sova eller ska jag inte göra de....Borde jag passa på att sitta farmför datan under hela natten nu när jag har chanesen. Hmmmm nu blev jag lite fundersam. Det finns faktist en Turkisk serie som jag ville kolla på ett tag. Kanske borde ta och kolla på den min sista natt. Men jag är ju lite trött också. Joo jag kollar på serien får sitta uppe lite.
Ni som inte vet varför detta är min sista natt här framför datan är för att datan jag andvänder nu är i min lillebrors rum. Han är en data  NÖRD så han kommer aldrig låta mig få sitta farmför datan i lung och ro tills jag går och köpen en egen  data till mig själv som jag snart ska göra. Ja nu är det 100 jag sitter UPPE!

Kommentarer

Postat av: Anonym

vrf bor din bror hemma hos dig eller du hemma hos din mamma ?? är du inte gift

Datum: 2009-08-03, Tid: 00:25:18
Postat av: Z

Hahahaha hur länge orkade du sitta uppe da??

Datum: 2009-08-03, Tid: 10:08:28
Postat av: Kevser

Inte alls länge jag la mig runt 1 tror jag

Datum: 2009-08-03, Tid: 10:28:31
Postat av: summe

haha undra vem anonym kan vara... hmmmmmmm hahhaah

Datum: 2009-08-03, Tid: 11:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0