dagen

Vädret Vädret Vädret....Man vet inte längre vad man ska ha på sig när man går ut på morgonen till skolan. Först ser de ut som om det ska regna då tar man med sig lite extra plagg sen efter en stund ser man solen komma och gå lite som igår det spööö regnade och nu idag kan man gå runt med linne för att det är så varmt.
Tror inte att solen kommer hålla länge, jag plockade fram alla mina och Nisas vinter kläder man vet aldrig. Imorgon kanske det regnar.....

Idag mår jag toppen måste jag säga på morgonen ser jag att mina csn pengar har kommit in på mitt konto. Denna gån betyder det inte att jag ska ut och shopa. Jag ska SPARA!!! det är de som gäller denna månad.
Det som va bra eller mindre bra va att jag hade prov idag och hade inte pluggat ett S***T. Bara ett fel, ja då frår man göra omprov. Man måste ha alla rätt, Jag började att plugga på vägen till skolan. Gissa hur det gick. ALLA RÄTT!!!!! Som tur nu slipper jag att gå till skolan imorgon för att göra omprov Yessss nu är jag ledig 3 dagar så skönt!


Kommentarer

Postat av: Sara

Vad pluggar du för något?

Datum: 2009-08-27, Tid: 12:46:29
Bloggadress: http://saraamin.blogg.se/
Postat av: Z

Braa duktigt där så får vi hoppas du inte har glömt frågorna hahaha =)

Datum: 2009-08-28, Tid: 12:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0