Varmt och Fint

För ett bra tag sen lovade jag min dotter att hon ska få sova över hos sin mormor. Igår efter förlovnings festen gick vi alla upp till mamma en liten stund. Då hade hon sommnat på soffan så jag tänkte att det va lika bra att sova över så att jag slipper höra henne fråga varje dag när vi ska sova över. Nu har vi redan vaknat ätit klart vår frukost. Vädret är så underbart så mamma tog ut Nisa (min dotter) för en liten runda. Under tiden dem är borta ska jag försöka att städa huset ulltra rent så mamma blir glad.

Mamma och Nisa


Bilderna är tagna från min Mobil!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Va sköönt me sa varmt väder själv ska vi pa picknick imorn va roligt:)

Datum: 2009-04-12, Tid: 22:54:29
Postat av: summe

va mysigt det ser ut.. ni måste ju sova över hos mug me dåå Nisa tjatar ju varje dag o gråter att hon vill sova över hos oss!

Datum: 2009-04-13, Tid: 00:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0