Sjukstuga

Har varit ute som sagt, tog inte med mig dottern idag då hon var lite febrig. Mamma ställde upp och passade henne då jag hade några ärenden jag va tvungen att fixa. Nu är jag hemma med dottern som är super mammig av sig. Har gett henne alvedon nu så febern släpper nog snart förhoppningsvis. Det gör så ont i hjärtat att se när ens barn e sjuka och man kan inte göra något för att stilla deras smärta (förutom att ge alvedon såklart). Syrran skickade bild på vad hon hade köpt och kan väl lika bra visa er så nyfikna som man brukar vara.
En kjol och en sjal, riktigt snyggt och helt i min smak.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jätte fina :)

Vart är sjalen köpt någonstans?

Datum: 2009-04-16, Tid: 18:41:21
Postat av: Ani

Kjolen är fin, var är den ifrån?

Datum: 2009-04-16, Tid: 20:18:51
Postat av: Daria

ja har oxa den sjalen den e fran HM den vart ju slutsald pa engang.Köpte den sista.

Datum: 2009-04-16, Tid: 21:43:08
Postat av: Aisha

Heej!!Ja med:)Ha en trevlig helg. Kul att du besökte min blogg. Vilken fin blogg du har:)

Datum: 2009-04-17, Tid: 13:48:33
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0