Shooohooo

Shit vad tiden har runnit idag. Första gången jag kollar på klockan idag och klockan är redan 15:47. Idag va jag i Skärholmen Centrum tillsammans med mina syskon. Det va så tråkigt så vi gick inte runt så mycket men jag fick med mig lite hem det visar jag senare. Just nu sitter jag hos min store syster har lite saker att göra. Jag kom för min syster son skull han vill så gärna att jag skulle komma och spela lite Wii han säger att jag är BÄSST! för att jag alltid vinner. Jaa jag är ju de HI HI.
Jag känner hur magen börjar att kurra måste äta nåt. Alla snacka om att jag har gått ner i vikt måste väga o se om det stämmer men jag blir bara glad av att höra de. Jag måste bli 55kg då blir jag nöjd. Nu när sommaren kommer ska jag börja att promenera dagligen för att kunna hålla mig i form.


Kommentarer

Postat av: summe

ja du ser verkligen smal ut på den här bilden! haha kämpat mkt för att gå rätt position eller?

Datum: 2009-04-13, Tid: 16:09:12
Postat av: Gulle

Ja, du ser verkligen smal ut!



Det är nog svårt att se smal ut om man inte är smal...så...du ÄR smal!!!!



Hot hot hot :))))

Datum: 2009-04-13, Tid: 17:16:11
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0