ohhh

Nu är jag hemma tillsisst. Igår va vi på kalas som jag sa jag gick tidigt för att hjälpa till och kom hem sisst för att hjälpa till med städningen. Det blev en massa dans och skoj. Det va ett bra tag sen jag hade så roligt. Jag tog lite bilder men kan inte hitta i villken kamera. Okej jag har inte många kameror men jag vet att det va runt 20 pers runt om kring mig på dansgolvet som tog en massa bilder =P

Och idag jaa idag vill ni veta vad jag har gjort. Jag va hos min store styser tillsammans med mamma och min brors fru. Vi va där alla tillsammans för att baka lite bröd. Vi fick 30 kg mjöl så vi andvände allt och bakade en massa bröd åt oss alla. Nu är jag helt slut. Jag kan bara lägga mig och sova nu men det ska jag inte göra. Ska passa på att ha datan nu när min bror inte är hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0