Nisa

Idag har jag varit ute tillsammans med min dotter. Vi gick så mycket så hon ville vila lite på en parkbänk. När vi satt en stund så kännde jag hur tyst det blev hörde bara hur fåglarna kvittra runt om kring mig. Sen hörde jag min dotter anndas lite ljupt ohh tänkte jag och kollade snabbt hon hade redan sommnat. Jag lät henne få sova en stund under solen. det va verkligen avslappnande.

Min dotter har tjatat på mig att hon vill ha Hello Kitty kläder om inte de så vill hon ha Micki Maus. Jag kollade lite i H&M´s sida nu tillsammans med henne hon valde lite kläder hon ville ha men det va ju inte precis det vi behövde så jag valde ut själv villka jag ska köpa till henne. Detta måste hon bara ha.


Kommentarer

Postat av: Fatima

Svar: Ja, det var det :)



Fin blogg du har, jag ska nog prenumerera på denna ;)

Datum: 2009-04-15, Tid: 15:12:39
Bloggadress: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

Datum: 2009-04-15, Tid: 21:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0