Jobb

Idag när jag va ute så ringde min mobil som vanligt. Det visade bara nr så jag blev så nyfiken och svara tycker inte om att svara när någon ringer Dolt eller när någon jag inte har i min tel lista. Jag lät lite otrevlig från början när jag svarade. Men när jag fick höra varför hon ringde. Då skulle ni höra mig eller se mig. Jag bara hoppa upp. Hon ringde mig och frågade om jag va intreserad av att jobba. Självklart är jag de! Jag va snabb och sa att jag kunde komma så snabbt som möjligt för att träffa henne så jag klämde in en tid till imorgon. Så jag antar nu att jag har ett jobb. Imorogn blir det 100!!! Idag kommer jag sova GÖTT! Det roliga är att jag redan har planerat av jag ska göra med mina pengar innan jag en har fått jobbet. Gud vad pengar kan göra med människor.


Kommentarer

Postat av: Amanda

Hej! Du skrev till mig och undrade vad jag gör 1 maj. Jag har inget planerat då. Hurså? :)

Datum: 2009-04-29, Tid: 19:16:34
Bloggadress: http://deaddiary.blogg.se/
Postat av: Erica

Sv: Tack. =)

Datum: 2009-04-29, Tid: 22:05:10
Bloggadress: http://erriiiicaas.blogg.se/
Postat av: Vega

Sv: haha jo.. men det är mycket värre när det är stökigt i mina ögon, haha!

Datum: 2009-04-29, Tid: 22:08:22
Bloggadress: http://vmk.blogg.se/
Postat av: summe

grattis! tycker själv att du ska vara hemma o ta de lugnt en stund o samla ihop tankarna lite :)

Datum: 2009-04-30, Tid: 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0