Türkce

Bugun nasilim hmm yorgunum sinirliyim morelim bozuk mutluyum kararsizim cesaretliyim icimde bir bomba var gibi....niye valla bende bilmiyorum! Öyle bir yerdeyimki sanki herseyi yapailirmisim gibi ama beni geri tutan birseyler var mis gibi beni geri tutan korkum olmasi lazim diye dusunuyorum!! Amam hayatimin en iyi noktasinda oldugumu söylemem lazim sevdiklerimin yanindayim o beni hirslandiriyor kendime sinirleniyorum kiziyorum neden diye sorarsaniz cevabi cok uzun ama en buyuk sinirim okula baslamak icin neden bukadar cok bekledigime bir cevap veremiyorum. Kendime hic guvenememisim....Baskalarindan ne farkimiz var ki? Okumak isteyen calismak isteyen veya birseyi elde edebilmek icin neden hep bekliyoruz kendimize guvenemiyoruz?!?!

Fakat simdi hersey deyismek uzere. Yasim 25 ve bir kizim var ve okula gidiyorum ve cok hirsliyim. Yasimla beraber olgunlastigimi hissediyorum artik daha net bir sekilde neler yapmak istedigimi biliyorum! Ama bu sefer herseyi yavas yavas guzel bir sekilde yapacagim. Hersey adim adim olacak bastigim yerler cok saglam olacak ve bu sekilde okulumu meslegimi istedigim herseyi elde edebilecegimden eminim ve bunu hissediyorum, hisslerimden hic supe etmemisimdir!! Bundan emin olun!!!!!!!!!!!

Bügün yazi Turkce oldu...yazima baslarken turkce yazmaya basladiktan sonra fark ettim sonrada deyistirmeye gerek duymadim bu seferde böyle olsun. Yurtdisindan okuyan arkadaslarimizda birkerelik anlasin neler yazip neler cizdiklerimi. Turkce yazmakta sandigimdan zor mus! Allaha emanet olun! Selamün Aleyküm.

Kommentarer

Postat av: selda

Kevsercim sen guclusun dediklerinide yapacagina eminim.Biliyomusun hayattaki en guzel sey guclu ve akilli olmak vee insanlara kendini sevdirmek ve ben SENI COOOOOOK SEVIYORUM !!. BASARILAR CANIM

Datum: 2009-10-24, Tid: 17:44:16
Postat av: Sjalstar

SV: Tessekur ederim Seldacim bu hayyata iki ayak utunde durabilmek icin önce Sevgi ve sevilmeye ihtiyac var...=) Bende sizleri cok seviyorum öptum!

Datum: 2009-10-24, Tid: 22:32:55
Postat av: raa

sv: japp de har översätt den till arabiska,, riktigt känt är det medn turkiska serier nu på nästan alla arab kanaler!

Datum: 2009-10-26, Tid: 20:29:55
Bloggadress: http://yahabibi.blogg.se/
Postat av: Gulle

Hayatindan memnun oldugun icin beni cok mutlu etti.

Insallah hayatini böyle guven dolu ve mutlu olarak gecirirsin..öptm

Datum: 2009-10-29, Tid: 13:23:23
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0