Bröllop

Igår va jag på brölopp tillsammans med hela familjen. Resturagngen låg i Södertällje - MonaLisa. Det va verkligen en av dem bästa hit tills måste jag säga allt va så perfekt förutm allt drickande det va enhel del störande för min del, annars va allt underbart. Nu sitter jag här och funderar över vad jag ska skriva det hände så mycket så jag vet inte ens vart jag ska börja. Den bästa delan kan jag säga det va ju deras överraskning och det va Latif Dogan en Turkisk känndis som dem hade hämtat hit bara för själva bröllopet. Jag ska inte skriva så mycket ni ska få titta på bilderna....



Tårtan


Jag äter


Latif Dogan


Dansar


Dansar



Kommentarer

Postat av: Aysel Lale R

- min kompis va också på det bröllopet :)

Datum: 2009-10-11, Tid: 19:49:10
Bloggadress: http://lales.blogg.se/
Postat av: summe

vilken tur att du skrev att du äter.. hur skulle vi annars förstå vad det var du gjorde!

Datum: 2009-10-11, Tid: 22:22:40
Postat av: Aysel Lale R

- hon sa att det va okej :) latif dogan kanske inte är bästa valet för bröllopp kan jag tycka :P

Datum: 2009-10-11, Tid: 23:06:39
Bloggadress: http://lales.blogg.se/
Postat av: daria

ja som undrade va de va för verktyg du hade i händerna förstod inte allssss att du höll pa att äta mat :P

Datum: 2009-10-12, Tid: 00:02:39
Postat av: Z

Niceee... Där missade man ngt yani =(

Datum: 2009-10-12, Tid: 08:52:03
Postat av: summe

tycker faktiskt att han var jätte duktig! Han var mkt underhållande och ett bra val till ett bröllop ifall man vill ha ett sånt bröllop såklart.

Datum: 2009-10-12, Tid: 19:06:55
Postat av: Mia

Keppan du är alltid lika snygg som vanligt;) du får bli min personliga shopper i framtiden.. :) jag vill se fler bilder på dig i olika outfits, jag får inspiration...

Datum: 2009-10-18, Tid: 10:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0