Simmning

 

  Idag ska jag och min dotter gå och simma. Igentligen är jag så trött att jag inte ens orkar lyfta upp ett finger. Det badet vi går till är ett bad för bara muslimska kvinnor och det är bara 1 gång i veckan. Så jag passar på att ta flickan och bada när jag kan.

  Min baddräkt hade jag köpt för runt 1-2 år sen minns inte exakt när. När jag köpte den så va jag lite tjockare en idag meningen med min baddräkt va att köpa en hel och inte visa magen och mönstrad baddräkt för att dölja de feta. men det smarta är är ju att jag köper storlek 36/38 när jag är 40/42. Så nu har jag väntat i runt 1-2år för att kunna ha på mig denna baddräkt. det tråkiga är att dem stänger för sommaren så när jag kommer kunna ha den igen vet jag ej! Nu ska jag göra mig redo och gå. Så är vädret super duper bra.

Kommentarer

Postat av: daria

hahaha de e ju jätte smart tänk om du inte hade kunnat ga ner i vikt? jaa da skulle ja fa den :P

Datum: 2009-05-31, Tid: 14:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0