Aj Ajj Ajjjjjj

Jag har fått träningsvärk i hela kroppen från igår. Jag tror nog att jag hoppade runt för mycket. Ohh jag har så ont. Jag gick till apoteket en snabbis för att köpa pencillin till Nisa. Det jobbigaste delen är att få henne att dricka sin medicin. Ärlig talat så förstår jag henne att hon inte vill. Den luktar och smakar så illa. Men hon måste för att det ska gå över.
Första gången jag försökte ge henne  hennes medicin så råkade jag spilla ut hälften på henne så det vart inte så lyckat. Nu andra gången så råkade jag spilla ut på hennes tröja. Om några timmar ska hon få medicin igen då får vi se hur det går då.

Nu behöver jag ta 2 alvedon och lägga mig en stund. För senare mot kvällen ska jag på middag. Min bror och hans fru har bjudit oss på middag jag är säker på att det kommer bli en massa gott att äta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0