Trött

Nu har vi kommit hem efter simningen.  Jag är helt slut. Men måste säga att jag hade inte haft så roligt på ett bra tag. Min dotter ville inte ens gå ut från vattnet. Jag trodde att jag hade glömt simma eftersom att jag inte hade simmat på ett bra tag. Men nopp det satt kvar i ryggmärgen. Detta måste jag göra om för min dotters skull. De dåliga va att bassängen va så kall och dem hade bara en.  Vi frös en heldel från början men när man väl började att röra på oss så gick de bra. Nu känner jag hur trött jag är. Ska ta och lägga mig i sängen och läsa min bok(Ljudet av ditt hjärta ,del 3 av twilight serien). Jag hoppas att jag inte får nån träningsvärk imorgon. God Natt på er alla


Kommentarer

Postat av: anna - live my life.

Ja, fast den är så dryg så den blir inte så dyr faktiskt :)

Datum: 2009-03-25, Tid: 08:15:49
Bloggadress: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Z

Det var verkligen roligt!! Jag känner nu hur trött jag verkligen blev =))

Datum: 2009-03-25, Tid: 08:54:57
Postat av: Kevser

Jaaa det va så roligt detta måste vi göra om igen...=)

Datum: 2009-03-25, Tid: 10:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0