Tidig morgon

Idag har jag vaknat lite tidigt har inte kunnat sova nåt under natten igen. Min dotter fick sova med oss igen det är sällan hon brukar vilja sova med oss men när hon vill brukar jag inte säga nej. Hon e så underbar att sova med hon kan kramas och pussas hela natten.
När hon la sig bredvid mig sa hon att hon hade saknat mig så mycket. Då insåg jag hur mycket tid jag lägger ner på min blogg och inte på henne.  Jag fick ju lite skuldskänslor men jag ska inte sluta blogga för de =) Idag måste jag hitta på något roligt med henne som jag kan göra. Hon älskar att gå hem till min lille syster och leka med hennes lilla flicka, kanske kan gå dit idag samtidigt så kan jag be min syster ta lite bilder på mig så att jag kan lägga ut i min sida. Nu ska jag in i Youtube och kolla på min serie som jag missade igår. Bye bye



                                                                                            ♥SjalStar♥


        

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0