Svar på frågorna

Vad var det som gjorde att du beslutade dig för att bära sjal?

SVAR: Jag var runt 12 år när jag började att ha sjal. Det som fick mig att vela ha sjal var att jag ville vara som mina syskon som min mamma. Jag tyckte att det va så fint. Så sen dess har jag bärt min sjal. Fast nu vet jag mer om varför jag bär den.

Är du religiös?

SVAR: Jag tror på Gud. Jag försöker att göra så gott jag kan för att kunna följa min religion.

Var kommer du ifrån?

SVAR: Jag är född och uppväxt i Sverige/Stockholm. Fast mina rötter ligger i Turkiet.

Hur många syskon är ni?

SVAR: Vi är 7 hela syskon och 1 halvbror. Så vi är 8 syskon sammanlagt 5 Tejer och 3 killar. =)

Hur giftes du och din man?

SVAR: Det är en super lång historia men kan säga kort vi älskade varandra så vi gifte oss tidigt när vi bara var 19 år gammal.

Hur gammal är din man?

SVAR:  24 år är han vi är lika gammla.

Har du pluggat något?

SVAR: Jag hoppade av sissta terminen i gymnasium för att jag ville gifta mig. Efter att jag har gift mig pluggade jag till Tandskötar utbildning. Och nu till Hösten ska jag börja plugga till Barnskötar utbildning.

Tjänad du pengar på din blogg?

SVAR: Ja det gör jag. Fast inget att skryta om bara små summur.

Hur mycket pengar slösar du om månaden till shopping?

SVAR:  Efter som jag inte jobbar så blir det inte mycket men runt 1000-1500kr om månaden.

Vad ska du göra under sommar?

SVAR: Under sommaren ska jag vara i Sverige antingen kommer jag att jobba eller så kommer vi att åka till Borås och Göteborg med familjen.

Vad är målet med bloggen?

SVAR: Mitt mål är att kunna nå till alla tjejer som bär sjal och till alla som läser bloggen att se hur det är att bära sjal. Inblick i våran vardag.


Jag vill tacka alla som har ställt frågorna. Jag hoppas att ni blir nöjda med svaren ni får. =)


Kommentarer

Postat av: Anonym

kan inte du berätta om hur du och din man träffades?

Datum: 2009-03-24, Tid: 10:15:19
Postat av: Z

Jaha vill du inte nå ut till dom som inte bär sjal =) hahaha

Datum: 2009-03-24, Tid: 12:16:39
Postat av: Kevser

Joo självklat men när jag valde att öppna sidan va de mer för tjejer som bär sjal...att dem ska kunna få ider tips om hur man kan klä sig när man har sjal och så...=)

Datum: 2009-03-24, Tid: 12:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0