Sitter

Just nu sitter jag och inte gör ett shit kanske för att klockan är 24 snart. Varje morgon när jag vaknar så planerar jag, Nu ska jag upp och ta en promenad äta hälsosamt sluta små äta men när jag har gått upp från sängen och öppnat tv´en så börjar jag, Det är för kallt jag måste städa bla bla bla. Jag har blivit så lat av att sitta hemma och att inte göra nåt. Men nu har jag bestämt mig att jag ska söka jobb sen efter sommaren ska jag börja plugga till barnskötare.

Jag måste börja göra saker...det måste börja hända saker i mitt liv jag fyller snart 25 och har inte gjort nåt. Kanska borde börja med att lägga min dotter hon har blivit så stor att hon inte ens låter oss bestäma över henne hon ska alltid göra saker och ting själv man får inte bestäma vad hon ska ha på sig men bra smak har hon också det måste jag säga efter att hon har valt vad hon ska ha på sig så gör hon en speciel modevisning för oss och poserar så fint. Det är underbart med barn. Jag har en kusin som kanske kommer föda idag vill bara säga 

- Lycka till gumman hoppas att allt går bra.

Nu tror jag att jag ska sova Natti Nattiii

Kommentarer

Postat av: Tobias

svar: ja ge oss sommar :D

Datum: 2009-03-05, Tid: 06:58:53
Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Z

Aaa jag kan tänka mig den där häxan/prinsessan posera hahahaha

Datum: 2009-03-05, Tid: 08:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0