Min Dotter

Detta är min dotter. Jag tog denhär bilden igår när vi va i Biblioteket. Hon va så glad över att se alla barn böcker. Hon plockade en massa och ville att jag skulle läsa dem till henne. Hon bara sprang runt av glädje. Jag va så glad över att kunna se henne så. Det va första gången vi hade gått till Biblioteket tillsammans. Men det som hände efter att vi gick ut fick henne att inte vela gå tillbaka. När jag frågar henne om hon vill till Biliotekt så säger hon att dumma mannen finns där. Det gör mig verkligen ledsen. Idag när jag hämtade henne från dagis så stog det två små pojkar vad dörren. Helt plötsligt började hon peka på dem och började skrika. Sen öppnade hon dörren och bara smällde till dörren på barnen. Jag blev helt Ckockad. Hon har verkligen blivit påverkad.



Kommentarer

Postat av: summe

oj da stackars Nisa gercektende korkmus canim benim

Datum: 2009-03-24, Tid: 16:38:58
Postat av: Z

OooOO min älskling jävla gubbe har bara lust o gå dit där han va igår och läxa upp honom på vårat vis =)

Datum: 2009-03-24, Tid: 16:39:12
Postat av: Christine

Sv: Dt är en av mina favoritfilmer, har sett den 4-5 ggr. ;-) Så ja, den är bra!



Trevlig kväll!

Datum: 2009-03-24, Tid: 16:47:45
Bloggadress: http://chrisse.blogg.se/
Postat av: caroline

I helsingborg stad :)

Datum: 2009-03-24, Tid: 17:07:19
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/car0lineolsson
Postat av: emma

så kul (: det är alltid lika roligt när barn vill läsa och titta i böcker

Datum: 2009-03-26, Tid: 20:18:27
Bloggadress: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0