Lördag

Jag vaknade klockan 07.00 en Lördag kan inte.fatta de. Det va min syster son som väcke mig och ville spela lite Wii. Jag gick upp och öppnade tecknadfilm istället. Under tiden dem kollade gick jag in till köket för att fixa nåt att äta, Efter frukost spelade vi Wii tillsamman. Nu känner jag att jag är helt slut kan nästan ta en tupplur redan nu. Men nu har jag skickat in barnen till rumet för att dem kan leka där inne lite. Nu när dem är där och leker kan jag passa på att städa huset lite.

Kommentarer

Postat av: Z

Det är min pojk det=) Han vaknar alltid så tidigt o morgonpigg är han!!

Datum: 2009-03-28, Tid: 10:29:46
Postat av: lisette

hejhej:) jag skulle rekommendera att spana in min outlet, har massa kläder, skor och sånt som jag säljer där, ska även lägga upp lite smycken i slutet av dagen :) ta gärna en titt coh skriva en kommentar om du hittar något :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet är direkt adressen till min outlet :)



Kram kram

Datum: 2009-03-28, Tid: 12:45:12
Bloggadress: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: summe

hehee värre än hira juh henne kan man iaf ignorera

Datum: 2009-03-28, Tid: 12:52:50
Postat av: Daria

Har du haft gäster idag?? Ja det har jag me nu sitter jag hos svärmor och surfar lite puss puss

Datum: 2009-03-28, Tid: 13:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0