Just Me!

Idag satt jag och pratade lite med min syster om gamla goda tider. Dem dagarna vi bara var 8-9 år. Dem tiderna bodde jag i Skärholmen tillsammans med min stora familj. Jag måste verkligen säga att jag saknar dem dagarna så mycket. Det fanns alltid nåt att göra. Vi va alltid ute och lekte det spelade ingen roll om det regnade eller snöade. Det fanns alltid någon ute, man va aldrig själv och det va så underbart vi kunde hitta på en massa saker att göra oftast så brukade vi leka Stress (basket), fotboll, och när det va fint väder brändboll.
Jag är så glad att jag hade en sån fin barndom nu när jag ser hur barnen växer upp. Nu mer är det att gå hem till kompisen sitta och spela spel framför datan eller spela PS3. Jag saknar verkligen dem tiderna! Saknar alla vi var ute och lekte med. Ni vet vilka ni är! ;)

Ushh nu måste jag sluta skriva. Flickan bröjar att bli en aning gnällig. Får se och höra vad hon vill. Ha en trevlig helg!!!!

Kommentarer

Postat av: selda

hej!jag håller med dig.Jag saknar också mitt barndom.

Datum: 2009-03-13, Tid: 22:06:48
Postat av: summe

man säger ju inte gamla GODA tider i onödan.

Datum: 2009-03-13, Tid: 23:04:08
Postat av: samira

Åhhh kevser du har så rätt så! Gud vad jag oxå saknar den tiden uppe i höjden när man va liten. Gud va man var ute å lekte massa! Inte dom nu som du säger, barnen går bara hem till andra å spelar mamma tv spel eller sitter vid datorn.

Man va nästan aldrig hemma, alla träffades typ borta vid parken (åå va jag sakar parken) eller skolgården å sen så hittade man på ngt.

Saknar dom dagarna då man körde ägget på gården, burken borta vid skolgårdeb, basket, killiboll hahahaha gud vad jag skrattar nu å saaaaknar tibax till min barndom! Våra barn kommer tyvärr aldrig få uppleva våra tider , synd faktiskt.

Jag saknar oxå zehra(om du ser detta) man ses aldrig å har aldig nån kontakt längre. Saknar våra skvallerstunder då vi snacka allt mellan himmel å jord, å derya oxå. Komme rihåg när hon och jag satt vid gården och hon ville att jag skulle lära henne arabiska, hon hade med sig ett skrivblock ut å skrev ner det jag lärde henne.

Gud va långt det här blev! SKulle kunna fortsätta skriva massor =)

Kram

Datum: 2009-03-13, Tid: 23:12:50
Postat av: Anonym

En annan sak från barndommen som finns kvar i mitt hjärta.Din mammas nybakade bröd som är så himla gott!

Det käkade jag å zehra massor av med socker på när hon precis hade bakat, sprang vi upp i trappen och plockade med oss varmt bröd å strödde massa socker på som vi sen käkade ute som hungerbarn hahah mmmmmmmmm.....

Datum: 2009-03-13, Tid: 23:18:45
Postat av: Kevser

det va verkligen under bara dagar...dagar man aldrig kommer att glöma!! jag är verkligen ledsen för min dotter inte kommer kunna leva en sån fin barndom som oss. asså shit villka dagar...

Datum: 2009-03-13, Tid: 23:27:17
Postat av: Z

hahaha oo samira tro mig jag saknar dom dagarna otroligt mycke..!! Jaa vi ses aldrig tack vare kevsers blogg nu har vi ju liiiite koll.. Jag pluggar och jobbar sen två barn som vill ha hur mycket uppmärksamhet som helst.. Du vet bättre än mig du har två pojkar som jag =)

Jag kom o tänka på när vi spela hajen på ruschkanan för fan jävla fobi lek det va jag hatade när man skulle dra mina fötter hahaha aaa du mammas bröd dom va ju populära i hela höjden när vi sprang runt med dom i händerna haha äh sitter o skrattar här när jag sitter på kontoret i jobbet o har skiiit mycke o göra.. ska börja röra på mig kraaam

Datum: 2009-03-14, Tid: 12:12:10
Postat av: DONIKA

omg kevser..........what the fuck.... ja trodde inte mina ögon men d va du... ahahahhaha

just nu sitter ja här me din syster sumpi dumpi o pratar om dig o din blogg. va du har blivit tuff.........jessica säger ring mig hahahha

Datum: 2009-03-16, Tid: 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0