Jihuuu

Idag fick jag brev från H&M. Och detta va ingen reklam brev. Så jag slet upp kuverten påengång för att jag va så nyfiken vad dem hade skickat. Så ser jag att dem har skickat Guldbonus till mig. Så glad jag blev. Nu vet jag iallfall vart jag ska gå imorgon. Ska köpa nåt fint till mig eller till flickan får se...=) imorgon är det lönedag också så det blir perfekt. Igår när jag va påväg hem råkade jag att ta sönder mina skor också. Då belv min man så ledsen att han sa att han kunde köpa ett par nya till mig. Så får se om jag kan köpa ett par skor imorgon med.


Kommentarer

Postat av: Z

Vad kul.. Alltid roligt o se dom där checkarna från hm =)

Datum: 2009-03-24, Tid: 13:58:33
Postat av: Robert

yes=)

Datum: 2009-03-24, Tid: 15:41:47
Bloggadress: http://robertlindstahl.blogg.se/
Postat av: caroline

okej! Men 150 kronor är om du kommer hit och hämtar dem, annars 200 då är frakten inräknad :)

Datum: 2009-03-24, Tid: 16:32:43
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/car0lineolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0