Tjockissssss

Spegel spegel säg mig nu är jag TJOCK eller är jag TJOCK!!!
Ser ni detta!!! jag kan inte tro mina ögon. Det va så jag såg ut när jag hade fött min dotter. Där väger jag runt 70kg.
Jag vet att jag hade tagit på mig några extra kilon efter förlossningen men jag visste absolut INTE att jag såg ut sådääääääär.
Den bilder är ju gammal nu. Tack gud har jag inte kvar dem kilon. Men bilden fick mig att rysa.
Jag ska inte rota mer baland bilderna kanske hittar nåt jag inte vill se.




Att jag kunde se ut på detta vis!! Villken ring jag hade! Tack GUD finns inget kvar av detta hemska syn.

Kommentarer

Postat av: Daria

Hahahahah du ser humangassss uttt o neymis aboooo....värsta lastbilen hahaha

Datum: 2009-07-02, Tid: 14:51:40
Postat av: Sjalstar

usshh ussshhhh jaaa nästan som en lastbil....Ucuz kurtarmisim kendimi haaaaa gidiyomussum meger haberim yokmus hahaha

Datum: 2009-07-02, Tid: 14:53:59
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Rita

subhanallah syster du är inte alls "tjock" du är jätte fin där mashallah ,

Om nån är tjock så skulle du se mej då kan man ju snacka ...

Datum: 2009-07-02, Tid: 15:44:25
Postat av: summe

SHIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEET VILKET FATSOOOOOOOO! INTE SÅ STOR SKILLNAD MED HUR DU SER UT NU IFÖRSIG!

Datum: 2009-07-02, Tid: 17:26:17
Postat av: nån :P

du ser bra ut tjejen ;) najs

Datum: 2009-07-02, Tid: 18:28:20
Postat av: nina

tycker inte alls du var särskillt tjock bara kurvig

Datum: 2009-07-03, Tid: 13:45:31
Bloggadress: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

När man precis fött barn så är det ju narturligt att ha lite extra kilon. Inget fel med det. :) Du var jätte fin. :)

Datum: 2009-07-05, Tid: 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0