plugg plugg och ännu mera plugg

Imorn har jag redovisning!!!! Hoppas att det går bra har pluggat mig gul och blå, så om jag ändå inte blir godkänd så får jag nöja mig med att säga I DID MY BEST!
Sumpan kom förbi idag o hon hade lovat Nisa att hämta henne på dagis så hon gick o hämtade henne så jag slapp gå ut i snön. O så klippte sumpan lugg på Nisa så nu tror hon att hon har värsta frillan o ingen får röra henne, och om håret rååkar röra på sig så springer hon till sumpan o ber henne fixa hennes "kekilli" som hon kallar sin lugg för :)

Mamma har lagit hamsi idag och huset stinker så härligt! så nu ska jag kila iväg och äta lite hamsiiiiiiiiiiiii (det är fisk)


 

Kommentarer

Postat av: Z

Hahahaha aaa det säkert doftar ljuvligt ;)

Datum: 2009-12-16, Tid: 08:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0