ingen rubrik

varför måste man ha rubriker? har iaf varit i centrum med sumpan och jessica. hira fotograferades som sagt, det var lite svårt att hålla henne på plats men de gick till slut. Vi ska göra det igen någon nästa vecka men då tillsammans med alla barnen. Vi köpte likadana överdelar till Nisa och Hira som dom ska ha på bilden och sen på bröllopen som kommer. Nisa är så viljestark att det är nästan omöjligt att tvinga på henne något, så jag hoppas hon gillar linnet som jag köpt annars är det bara att lämna tillbaks :|

Hon har tjatat om att hon vill vara som rambo... konstigt jag vet! Men nu fattar jag vad hon menar, jag har en cosmo liggandes i rummet och i den så har en tjej hårband eller va de nu är på pannan sådär a lá 70-tal. Och självklart så har inte lilla Nisa missat det! Trendig flicka jag har ;) Köpte iaf ett hårband till henne som hon kan ha som "rambo".

Den rosa är Nisas, kommer hon gilla den tro?


Kommentarer

Postat av: Z

OoOOooOo Dom är såååå söta!!! Nu måste ju jag kolla vad mina ungar ska ha på sig!! Dom måste ju vara stiliga bredvid era häxor hahahaha

Datum: 2009-12-05, Tid: 21:16:34
Postat av: Daria

Jag köpte den svarta till Azra för ramadan med rosa glittrig bolera...angrar att ja inte köpte rosa istället eller lila...trakigt med svart.

Datum: 2009-12-05, Tid: 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0