Kermes




Jag vet det ser lite mobbat ut men vad ska jag göra. Jag hade så tråkigt igår jag visste inte vad jag skulle göra. Jag satt och lekte med mina naglar lite. Det ser lite barnsligt roligt ut hehe jag gllar de.

Idag ska jag till Kermes som Skärholmens moske anordnar. Dem kommer att sälja en massa goda bakelser, om jag inte har hört fel kommer det att finnas maträtter med som man kan köpa. Det jag älskar med sånna dagar är att man kan smaka på flera olika kulturers maträtter. Jag vet att den redan har börjat den började klockan 11:00 men när det tar slut vet jag inte alls. Ni som planerar på att komma får jätte gärna baka nåt hemma och ta med o sälja. Alla inkomst kommer att gå till Skärholmens Moské.

Nu ska jag göra mig klar och gå till Kermes se om det behövs hjälp annars kommer jag att vara där under dagen och äta mig mätt. Alla är välkommna!!!!

Kommentarer

Postat av: DARIA

snälla säg inte att du gar ut me det??? Böyle dikkat cekici boyayla disarimi cikiyosun???

Datum: 2009-08-16, Tid: 15:06:48
Postat av: Therese

nej men jag älskar dom naglarna!! så snyggt ju!! så ska jag också göra nästa gång jag gör mina naglar!! :D

Datum: 2009-08-16, Tid: 17:24:29
Bloggadress: http://hayal.se
Postat av: Anonym

men hallå man får inte ens måla naglarna inom islam. När man har slöja. För hur ska du kunna ta abdest med målade naglar??!! :S :S vad är det med dig tjejen???? Din klädstil och allt är så feeeel för en muslimsk beslöjad tjej.

Datum: 2009-08-16, Tid: 20:23:04
Postat av: E....

hörru du anonym du har inte med det o göra sköt om dej själv bara så räcker det!!!

Datum: 2009-08-16, Tid: 23:01:44
Postat av: Anni

fina naglar

Datum: 2009-08-17, Tid: 17:58:14
Bloggadress: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag sköter mig själv men stör mig på muslimska tjejer som går omkring så där. Såna tjejer som går runt så här och visar upp sig osv ger fel bild av muslimska kvinnor. Vad ska andra som inte vet så mycket om islam tro?? Ska dom tro att det är rätt att klä sig så här och sminka sig skiiit mycket?? Som muslim klarar jag inte av sånt här.

Datum: 2009-08-23, Tid: 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0