Saknar

Jag vet jag vet jag veeeeeet jag bloggar alldeles för sällan det är inte för att jag inte har lust. Jag har så mycket annat att tänka på just nu. Dem stunderna jag inte har nåt att göra alls försöker jag spendera på mig själv o min dotter. Har prata i telefon nu nästan i 1 timma I love my IPhone fan jag tror nästan att jag prata för mycket just därför att jag inte pallar skriva så mycket hehe men sak samma det va inte dit jag ville komma jag skulle säga:
Under samtalet kom jag fram till att jag ska gå till Skärholmen Centrum (mitt andra hem) behöver shoppa lite kläder inför min kommande praktik som kommer att vara 3 veckor långt. Jag kommer behöva lite sköna kläder för att kunna röra mig fritt bland barn. Nu har jag ju en bra anledning till att handla. Behöver inte sitta hemma o rutta och höra en massa snack om att spara pengar! 
Nu är det dax att börja röra på sig.............. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0