Divided H&M






Efter fredagsbönen gick jag och mamma tillsammans till Skärholmen centrum. Det va så jävla kallt idag jag frös så mycket att jag bara ville flyga iväg här ifrån till ett varmt o skönt land där man slipper att frysa och där man slipper att tänka på jobb, skola barn familj. Vill bara gå härifrån o bara bli varm i kroppen o komma tillbax som en full laddad bomb. 
 
Klänningen såg mysig ut skulle vara skönt o bara kunna ha den o springa ut i de varma vädret oooohh jag bara saknar till sommaren då ska det bli ALANYA 1 vecka insAllah ( Om gud vill )


Kommentarer

Postat av: Z

Jaa INSALLAH Alanya e vi värda efter allt slit i det här kalla vädret

Datum: 2010-01-08, Tid: 20:46:15
Postat av: Mohammed

Det är under vintern man vill åka bort, men en sommar i alanya är inte helt fel

Datum: 2010-01-10, Tid: 03:28:10
Bloggadress: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0