Klänning




Jag veeeeeeeeeet att jag inte uppdaterar ofta men jag har liksom tappat suget tror jag.. Har så mycket annat att tänka på. Men ELHAMDULLILAH allt rullar på som det ska.

Nu till varför jag har en klänning som rubrik är för att jag hade så himla tråkigt och klickade hem denna eleganta kärring klänningen för att ha på mig på den på festen som vi har varje månad. Men det blir inga problem med mig som bär klänningen ;).

Nu till något annat håller på o fixar och trixar för imorgon blir det kalas för min DOTTER som fyller år på måndag egentligen men vi tar kalaset en dag innan så familjen kan vara med. Har köpt en massa böcker och pussel och en massa möbler till hennes rum. Ska bli en jätte fin överraskning för henne.
Nu får vi se vad hon får i present ( Kolla hit mostrar parantes: helloo kittyyyy).
Nu sist men inte minst vill jag ha sagt att: SNO INTE MINA BILDER SKAFFA EGNA!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0