Shoppat

Dagen har varit lite lugn förutom att Nisa har fått feber, det är dehär kännda viruset nu som går runt, det känns som om det är jag som står på tur där efter Insallah inte!!!! jag får bara inte bli sjuk inte denna vecka jag har så många arbeten att göra.

Efter de stora rånet va jag nästan orolig över att vi inte skulle få våra pengar insatt i kontot, men det funkade bra så jag och Sumpan gick till Skärholmen centrum för att kolla lite på kläder, som ni kanske inte vet så är det brölopp om typ 2 veckor om jag inte minns fel. Det är en nära familjs brölopp så jag vill vara lite extra uppklädd, jag är fortfarande osäker på vad jag ska ha på mig men jag köpte en fin blus idag från Oasis det kanske kan bli den.




Kommentarer

Postat av: Gulle

Det är härligt och kunna shoppa!!! i love...

ps.

Jag vet hur det känns med "vad-ska-man-ta-på-sig" till ett bröllop!

Jättejobbigt!

uschhhhh

Datum: 2009-09-26, Tid: 19:26:44
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Jo, jag mår också bra! Har du gjort något skoj idag?

Datum: 2009-09-26, Tid: 20:30:13
Bloggadress: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: d

Den ser lite tantig ut tycker jag ?!

Datum: 2009-09-27, Tid: 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0