Till Sumpan

Jag vill att du ska veta att jag redan har saknat dig!!! Jag känner hur tomt det är när du inte finns här med oss!!! Idag va det en jobbig dag för mig jag har pengar men har ingen att slösa med. Jag gick till Lilljeholmen Centrum som dem öppnade idag jag tänkte på dig heladagen Faaan sumpan missar värsta grejjerna jag började inbilda mig att du fanns där någonstans o jag skulle hitta dig men tyvär de roliga gick över och jag vände tillbax till Skärholmen där jag hör HEMMA!
Jag tänkte här kan jag gå runt själv utan att sakna Sumpan....men nej allt va så tråkigt jag kunde inte ens köpa ett par skor utan att visa till dig Sumpan jag kan inte vänta 2 veckor innan du kommer ohhhhh tiden lär nog aldrig gå för min del!!!! Nu går jag ha så kul utan mig :(

Kommentarer

Postat av: SUMPAN!

ooooooooooooooooooooooo vad skönt det känns att bli saknad :D jag saknar er oxa! o vi maste ju till liljeholmen när jag är tillbaks INSALLAH! o slösa dina pengar ;)

Datum: 2009-10-23, Tid: 19:08:24
Postat av: E

hahaha vad söta ni är...!

Datum: 2009-10-23, Tid: 21:17:52
Postat av: Z

Hahahaha jaaa jag mår fan nästan dåligt av kevsers saknad efter dig känner mig värdelös ne yapsam dindiremedim kevserin sana olan hasretini hohohohohoh

Datum: 2009-10-24, Tid: 00:46:39
Postat av: M

Sumpan ska flytta till österikke,Hur ska du klara dig keppan?

Datum: 2009-11-01, Tid: 12:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0