Mpaa

För några dagar sen va jag och Sumpan i Nacka forum, Sumpan hade hört så mycket om nacka forum hon ville åka dit och ta en titt. Jag har tidigare varit där och vet hur det såg ut, Jag försökte övertala henne att Skärholmen Centrum är mycket bättre en nacka det är bara onödigt att åka så långt för ingenting, hon ville inte lyssna hon ville åka dit o se med sina egna ögon, det va ingen ide att kämpa emot så vi åkte till Nacka Forum.
Vi kommer fram till nacka och Sumpan halvspringer för att hon ska shoppa loss.

 Vi kommer in och tar de lite lungt vi ser att alla stirrar men vi bryr oss inte vi är så vana över de så vi bara ler och går vidare medans allas ögon är på oss. Vi hittar en informations tavla där vi kolla efter vilkla affärer som fanns, det fanns en heldel men inget specielt som lockade oss. Efter att vi gick en bit så hade dem små soffor som man kunde sitta och vila på min dotter Nisa sprang direk och började leka lite och jag springer efter henne så klart.
På en fotäljen ser jag en Mp3 spelare jag funderade över om jag borde ta den eller inte jag kollade runt och det fanns inga människor runt om kring jag kollade på Mp3 den såg helt okey ut så jag tog den hehe. Det va de bästa som hände under Nacka. Nu har jag en rutten Mp3 spelare för gratis. Det va den dagens höjdare, Nu ska jag ta MIN mp3 spelare och gå till tvätten nu slipper jag stirra på väggarna och lyssna på alla buller i tvättstugan. Jag måste gå nuuuu byeee 

Eller det kanske inte är en Mp3 som jag sa eller vafan jag fattar inte så mycket om elektroniska saker ni ser själva va det är!!!!




Detta är min vacka hand. Jag hoppas att ni nu inte blir sura över varför jag visar min hand!!!! Har varit så jävla onödiga komentarer om varför jag visar mina armar!!!! Nöj er med detta då!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0