Blondin Skämt

Hur ser man att en blondin haft kul kvällen innan?
-Man kastar trosorna på väggen och ser om dom fastnar


En brunette och en blondin var ute och promenerade när brunetten plötsligt utbrister:
-Åhhh, titta en död fågel!
Varvid blondinen stannar och stirrar upp i luften...
-Var då!


Vad ser man när man tittar djupt i en blondins ögon?
-Baksidan på hennes huvud


Vad sade blondinen till främlingen?
-Klä av dig, jag tror jag känner dig!


Vad menar en blondin när hon säger att hon gillar hårda tag?
-Att man ska våldta henne

Varför blir nätet så upptaget när en blondinen sitter vid en data terminal?
-Hon försöker förgäves radera alla blondin skämt

Vad säger blondinen när hon föder barn?
-Jag hoppas verkligen det är mitt

Vilken tjej i fjärde klass har snyggast kropp, blondinen, brunetten eller den rödhåriga?
-Blondinen, hon är 18

Varför har blondiner solglasögon på sig när de är ute och handlar?
-De är rädda för att bli igenkända

Har du hört om blondinen som hittades medvetslös med 12 bulor i huvudet?
-Hon försökte hänga sig med en gummisnodd

En blondin köpte en dagbok att skriva ner alla sina tankar i.
-Tre år senare började hon på sida två

Hur misslyckas en blondin med att ta självmord?
-Hon slänger sig till marken... och misslyckas.

Vad sa blondinens vänstra ben till det högra?
-Ingenting, dom har aldrig träffats

Vad säger man till en blondin som inte vill?
-Ta en till öl



Det finns så många mer roliga blondin skämt! HA HA HA HA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0