Bio - Upp

Idag när jag va i skolan så ville jag bara gå hem o göra nåt roligt tillsammans med Nisa, det va så länges en jag och hon gjorde nåt för oss själva. Jag bestämde mig för att ta henne till bio hon har aldrig gått på bio så det passade perfekt med den nya filmen Upp. Vi gick till Heron tog en runda åt lite mat tillsammans sen blev det film på vägen ut fick hon gå på några roliga bilar...Nisa blev lite rädd från början av all ljud men annars gick allt bra. Det va verkligen en trevlig dag för min del det tror jag att Nisa också tyckte hon hade ett leende helavägen hem....



Lite bilder från dagen!

Min mat Fhis Tandori



På väg in till Bion


I Bion


På slutet


Kommentarer

Postat av: Z

Vad mys pysigtttt...

Datum: 2009-10-21, Tid: 22:44:06
Postat av: Z

Kan inte hålla mig... Varför spelade du inte in filmen i din tel så mina barn kunde se den hahahahahahhahahahahahaha

Datum: 2009-10-21, Tid: 22:44:50
Postat av: daria

Va e de för rosa e d kyckling?? Säljer d helal pa heron?? Va stor min lilla söta syster dotter har blivit puss pa henne ;)

Datum: 2009-10-21, Tid: 23:04:00
Postat av: E

Vad sööt hon är, Masallah!

Datum: 2009-10-22, Tid: 11:38:29
Postat av: Gulle

Så söt hon e!!

Hoppas ni får flera sådana sköna dagar :=)

Datum: 2009-10-22, Tid: 14:26:00
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/
Postat av: Sjalstar

Till D!!



Det är inte kyckling det är fisk det står ovanför bilden...Äter inte kött ute ;)

Datum: 2009-10-22, Tid: 16:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0