Mode?!?



Jag minns dem här axlarna mycket tydligt när jag va liten. Jag bara hatade dem mamma hade så på sina klänningar, vi tvingade mamma att klippa bort dem för att hon såg så bred ut eller mer som en robot om man kan kalla de så. NU! för att det är mode så älskar man bara dem så sjukt igentligen är mode verkligen de vi ser? eller är mode det vi själv ha på oss? Själv gillar jag att följa mode men det är inte alltid man hänger med iband kan det bara kännas fel.

Vi får ju inte glömma heller att allt passar inte alla, okej det kan vara super duper snyggt men om det inte passar dig tvinga dig inte på de då. Jag tycker inte att jag passar i kläder som har axelvaddar inte för att det är fult bara för att jag känner mig så bred. När jag har på mig kläder jag vill inte att folk ska säga okej hon vet vad som är mode hon har full koll, jag vill att dem ska tänka fan va snyggt hon klär sig det passar verkligen henne shit snyggt!
Så ser jag de! Hur ser ni??


Kommentarer

Postat av: Z

Jag håller med dig!

Datum: 2009-11-05, Tid: 20:48:46
Postat av: E

näää de axelvaddarna e skitfuula...

Datum: 2009-11-06, Tid: 00:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0