Hej Hej

Hej!

Nu har jag vaknat för att fixa iordning lite grejjer för idag ska vi till Hågelby Parken. Jag sa till er ni kommer se mig där lite oftare. Igår hörde jag att det skulle vara varmt idag för sista gången sen där efter att det skulle börja regna igen. Då fick jag panik. Då bestämde vi oss syskonen för att åka till Hågelby Parken och sitta där hela dagen. För sist vi gick dit så hade vi det verkligen trevligt men vi hann inte gå runt parken så jätte mycket. Denna gång ska vi försöka gå runt och kolla va de har o så. Nu måste jag sätta fart vi bestämde oss för att vara där klockan 13:00 hatar att vänta så. Jag måste springa ner till Centrum en snabbis och handla lite ohhhh jag vet inte ens vad jag ska ha på mig oohhhh okej nu börjar jag att få panik. Ta de lungt!! Ta de lungt!! Taaaa de luuuunnnggggttt......Innan jag blir galen så går jag.
För ni som har de tråkigt hemma och inte vet vad ni ska göra kom till Hågelby för FAN! haha





Lite bilder från sisst vi va där.!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0