party decemeber


Den här månaden blir det mycket party 2 bröllop o så såklart vår egen lilla fest, som vi har börjat med! Det ska bli kul men lite panik är det över vad man ska ha på sig :S Roligast ska nog festen bli, eller fest och fest det är med som en "get together". Vi är ett 10-tal tjejer (vägrar kalla mig själv för kvinna, känner mig gammal!) o alla hämtar något att äta o så äter vi.. sen så blir det party party! 
Vi började med det hela förra månaden och det vart väääldigt lyckat så vi bestämde oss för att göra det 1gång i månaden. Den här månaden har vi spice´at upp det lite. Eftersom det bara är kvinnor så bestämde vi oss att vi kan klä oss som vi normalt inte brukar göra ute ;) It´s an exclusive party så alla är inte bjudna we dont want no mood killers!

Lite tips?

Kommentarer

Postat av: Daria

Nagot sant skulle jag vilja fixa här i Wien de skulle nog bli en lyckad fest skulle jag kunna tro..

Datum: 2009-12-13, Tid: 23:51:02
Postat av: summe

haha jaaa de skulle säkert bli en lyckad fest i wien. jag gillade alla outfits men 1 o 2 va nog snyggast o nr 5 är ju klassiskt

Datum: 2009-12-14, Tid: 12:35:26
Postat av: daria

Nää ja gillade inte 2:an men däremot 7:an va söt tycker jag och nr 1.

Datum: 2009-12-14, Tid: 15:39:18
Postat av: Z

Jag säger No till hela bunten jag ska fan komma med stängt ansikte oxå jag har ju inget att ta på mig hallååå hur ska vi hitta sånadär kläder när vi aldrig har sånt annars bläääää

Datum: 2009-12-14, Tid: 16:48:04
Postat av: summe

men zehra va inte ens tråkmåns, ingen kommer bry sig där eftersom alla kommer vara halvnakna typ :)

Datum: 2009-12-15, Tid: 18:29:14
Postat av: Mia

Vart kan man hitta dom här kläderna? Jag gillade nr 8;) det är så jag, något jag kan ha på sezen aksu konserten med svarta leggings...

Datum: 2010-01-01, Tid: 10:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0