2009

Senaste
1. Kompis(ar) du träffade  Rabia
2. Personen du pratade med  syster Z
3. Du fick SMS av  Min mob är ur funktion
4. Du kramade  min dotter

Idag
5. Kläder   Jeans kjol, grå stickad tröga och en sjal till
6. Bättre än igår  Va?

Imorgon
7. Är det  Tråkiga Torsdag
8. Planer  Har planerat lite smått inför nyåren...
9. Något tråkigt som händer imorgon  Inte vad jag vet.

Favorit
10. Nummer  23 tror jag :S
11. Färg  SVART SVART och SVART o lite blått o lite grått 
12. Årstid  SOMMAR!
13. Saknar du någon?  Nej
14. Humör för tillfället?  Trött & uttråkad -.-

Frågor och svar:
15. Det första du gjorde?  Ha?
16. Vad åt du sist?  friterade blomkål
17. Vad irriterar du dig på?  Folk som är irriterande
18. Tror du på distansförållanden?  kanske
19. Vem tänker du på just nu?  Mig själv som vanligt
20. Tror du att personen tänker på dig med?  always 
21. Vart reste du sist?  Turkiet
22. Vad gjorde du igår kväll?  Jag va hemma..
23. Liknar du din mamma eller pappa?  Jag vet inte, många tycker att jag liknar farmor 
24. Ler du ofta?  Ja det tycker jag
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)?  Skönhet
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?  Jepp
27. I vems säng sov du i igår natt?  Min egen
28. Vilken färg har din tröja?  Grå

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?  Kan dom ta slut
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?  Aa
31. Gråter du när du skadar dig?  Nej

Lycka
32. Är du en glad person? Jag måste svara: JA!
33. Vad gör dig glad?  Mycket
34. Önskar du att du var lyckligare?  Nej?
35. Är lycka överskattat?  Vad betyder det -.-
36. Kan musik göra dig glad?  Det är kul att lyssna :S

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''?  Ja
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det?  Yess
39. Har du en flick/pojkvän?  Nopp
40. Är du nöjd med det?  Verkligen!
41. Är du kär?  Nej Nej Nej Neeeeej

Hat
41. Vem hatar du verkligen?  Många
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?  Nej  HAHA
43. Är du en mobbare?  Nej/JA
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?  Aa
45. Har du blivit sviken någon gång?  Ja..

Skolan
46. Gillar du skolan?  Konstigt nog JA!
47. Favoritämne?  Inget
48. Värsta ämne?  Gympa, matte, svenska, engelska, m.m HA HA HA
49. Har du spytt i skolan nån gång?  Nej
50. Är skolmaten god? Jag får inge mat!!!

Kommentarer

Postat av: Z

Hahahahahah du är ju feta mobbaren hallåå lol och när det gäller skolan du får nog nöjja dig med det du har med dom ämnena du hatar blir det ingen universitet ;)

Datum: 2010-01-01, Tid: 11:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0