Dagens Outfit

Efter att jag har tagit 20 bilder så blev ena bilden lyckad till slut. Jag träffade mina syskon idag för att köpa present till födelsedags barnet Zeyno imorgon. Ni får se presenten imorgon efter att hon har fått presenten. Vi får inte förstöra överraskningen. Det ska bli kul imorgon. När vi firar födelsedag så firar inte bara barnen vi alla firar tillsammans. Ska ta så många bilder som möjligt så ska ni få se hur vi festar loss :P Nu ska jag sitta och vila en stund sen senare ska det bli pannkakor mumms...


Kommentarer

Postat av: natta

vilken fin bild!



sv:ja, precis, och deras nära och kära:-)



ha en skön fredag:-)

Datum: 2009-04-24, Tid: 15:37:06
Bloggadress: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0