Mission städning

Nu är jag hos Sumeyye, har hjälpt till lite med städningen och matlagning. Hon har börjat jobba nu på heltid och den snälla och hjälpsamma storesyster som jag är så hjälper jag henne givetvis. Hon fick för sig att hon skulle baka deg och göra prioger, första tanken var ju "OH NEJ! Hon kommer börja så kommer jag få avsluta det hela eftersom hon tröttnar så snabbt". Och precis så gick det till... Ja här har ni bilder på mina/sumeyyes(måste skriva hennes namn annars börjar hon tjata) piroger.
 



Önskar tekniken var lite längre fram så att man kunde ladda upp lukter.. För bilden gör verkligen inte lukten rättvisa!


Kommentarer

Postat av: filiz

De ser väldigt goda ut. skulle du inte kunna lägga upp receptet? :)

Datum: 2010-03-06, Tid: 21:13:23
Postat av: Anonym

kan inte du skriva recepten till degen? :))

Datum: 2010-03-06, Tid: 22:31:16
Postat av: Z

Mmm mumsigt

Datum: 2010-03-07, Tid: 14:14:38
Postat av: Mulla

Hmmm,ben bunlari hic görmedim

Datum: 2010-03-13, Tid: 18:00:45
Postat av: Soso

Assalamu alaykom!



Jag såg din blogg, mashallah den är jättefin och speciellt den med hijab-modeller. Jag tänkte fråga bara var man kan köpa tyget, när man vill göra en turkisk style på hijab? Tyget på arabiska heter harir, jag vet inte vad det heter hos er? Jag brukar också köpa från H & M och Indiska men tyget på första videon med rött tyg är vackert.



Min andra fråga är: Kan du skicka receptet på degen till piroger? Det hade varit jättesnällt av dig. Jag hoppas på ett svar.

Datum: 2010-05-01, Tid: 20:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0