helt mobbat helt otroligt....

Idag har det varit en lång och tråkig dag. Har inte gjort något alls faktist. Skickade iväg pappa till Turkiet, det va de ända som hände under dagen. Blev så sugen på Turkiet idag har tänkt på de hela dagen. Vill bara att tiden ska rinna så snabbt så jag kan åka till Turkiet och ha en skön semester. Jag har redan börjat shoppa in för sommaren. Ni kommer få se några bilder lite då och då. Är så dålig när det gäller att ta foton och lägga upp dem i datorn.

Jag kanske borde ta och sova fast än jag inte är trött. Ska leka lite med min iPhone kan inte få nog av den. Eller så sitter man i MSN och väntar på att någon ska skriva helt mobbat helt otroligt....God natt alla Sov Gott Natti Nattiiiiiii *Blink Blink*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0