Outfit




Idag hade jag skola som vanligt . Jag vaknade 06:45 för att försöka komma i tid till skolan. Själva lektionen började 08:30. Som vanligt lyckades jag att komma sent iallafall fattar inte hur det går till är jag super trög eller vad?! I skolan satt jag med gruppen och arbetade med vår lilla grupparbete som aldrig vill ta slut.
Efter skolan träffade jag några "kompisar" eller mina kusiner vore mer rätt vi är ju kompisar också sen vi va små. Nu när man har blivit stor o gift sig skaffat en massa barn så händer det att man inte alltid kan träffas.

Fick höra precis att Sumpan har köpt sina flygbiljetter till Turkiet faaan det är orättvist jag vill ocksååååå. Jag ska vänta lite till sen måste jag köpa jag med om jag inte åker utomlans denna år kommer jag nog döööö ruttna i detta land. Jag känner verkligen att jag behöver komma ifrån lite spendera lite tid med mig själv o min dotter. Enlig planerna ska vi åka till Alanya 1 vecka vi alla syskon InsAllah (om Gud vill) ser verkligen framemot de.


Kommentarer

Postat av: Noor

Turkiet verkar vara ett mysigt ställe ;)

Datum: 2010-01-26, Tid: 18:47:52
Bloggadress: http://nooriita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det vore inte dåligt :)

Datum: 2010-01-26, Tid: 19:18:11
Postat av: M O N A

Tack :)

Åhh hoppas du åker snart dit, jag längtar också tillbaka, det är verkligen ett paradisställe! <3

Datum: 2010-01-26, Tid: 19:25:14
Bloggadress: http://noonas.blogg.se/
Postat av: Gulle

Jag hoppas att du åker till vackra Turkiet i sommar.



Vi kanske syns i Alanya då! hihi

Datum: 2010-01-26, Tid: 21:55:29
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0