Kallt

Jag vill verkligen inte klaga över detta äckliga väder. Det finns ju inget vi kan hindra eller göra något åt de. Men snälla kan inte någon höjja värmen på elementerna eller vad?!?! Det känns som om jag nästan sitter ute, så mycket fryser vi innomhus. Jag börjar nästan må psykiskt dåligt av de kalla vädret vågar knappt titta ut från fönstret. Idag är det en sån dag där man absolut inte vill gå ut jag vill nästan aldrig gå ut men men... Idag ska jag laga en god soppa skönt att dricka när det är så kallt det värmer en innombords he he he.



Kommentarer

Postat av: Z

Jag kommer precis från jobbet och jag lovar bara från bilen in till porten ca en halv sekund springandes och jag va helt vit!

Datum: 2010-01-27, Tid: 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0