SMART?

Satt precis o kollade på tv tillsammans med pappa. De vi kollade på va inget som lockade mitt intresse där dem löser korsord. Pappas favorit program. Själva programet handlar om att kunna svara på korsord så snabbt som möjligt och ta så lite bokstäver som möjligt på de sätttet vinner dem poäng.
Korsord är absolut inget för mig men jag beundrar folk som är duktiga på de.
Okej vi vet hur det känns att vinna en match vi vet också hur det känns att vara snyggas i stan men jag vet absolut inte hur det känns att vinna över att vara super smart. Ha Ha missförstå mig inte jag menar inte att jag är dum eller så men att vinna på korsord då måste man vara en arinng smart. Eller är det bara jag som förstorar upp hela programmet?!?!...
Jag skulle nog vara så jävla stolt över mig själv om ja skulle vinna på korsord. Jag skulle nog dö med ett leende på läpparna ha ha ha....Jag ska nog börja läsa mer böcker!!!!

Kommentarer

Postat av: Z

Hahahahahah!!!!!

Datum: 2010-02-14, Tid: 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0