Vaken

Jag vaknade 07:00 fattar ni och jag börjar 11:00 jag som skulle försöka att sova ut idag men det gick tyvär inte. Fast man får tänka på de posetiva sidan oxå jag är upp tidigt har städat mitt rum och hinner äta frukost i lugn och ro samtidigt som jag hinner blogga lite snabbt.
Ja blir lite fundersam över om jag ska ha på mig min vinter jacka eller inte jag vill inte bli lurad av solen. Hatar att frysa kanske ska gå på säkra sidan o ha på mig lite varma kläder....
Försöker att ta foto på min outfit men kameran vägrar, den känner nog av att jag är för snygg den klara inte av att ta bild  ;)
Nää nu får ni ha en bra dag vi hörs senareeee seyaaaaaaaaa

Kommentarer

Postat av: E

Kan inte du visa bilder på hur det ser ut hemma hos Er?

Jag älskar inredning!

Datum: 2009-09-29, Tid: 10:05:37
Postat av: E

...skriv också recept på god turkisk mat så man blir lite inspirerad. Tack på förhand!

Datum: 2009-09-29, Tid: 10:06:48
Postat av: Z

Hahaha aa den måste ha känt av din snygg het hahaha :S

Datum: 2009-09-29, Tid: 14:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0