Jävla Kärring!!!!

Idag är jag sjuk och jävligt irriterad. Jag hade lite ärenden att sköta idag vid eftermiddag. Jag och Nisa gick ut för att åka till Flemingsberg, vi stog och väntade på bussen som va försenad i 10 min. När man är med barnvagn så är det mycket svårare att få plats i en buss och speciellt om chaufförerna vill jävlas då tar dem inte in mer än 2 barnvagnar. Vi va fyra  personer som hade barnvagn, den som kom först går in först, Efter som jag va först så stog jag längst fram och väntade på att alla skulle av från bussen. När ingen började gå ut så va det min tur att gå på men NEEEEJ det va visst en fet jävla svensk kärring som inte hade gått av en. Hon börja gapa på alla att alla skulle backa annars skulle hon inte kunna gå av, eftersom hon va så fet så backade jag lite och sa:
- gå förbi da!!!!!
 fortfarande blir hon inte nöjd och börjar skrika och tro att hon är nåt.
Vad tror hon att vi utländska människor är DUMMA eller, vi kan också tala och skriva svenska vi kan också våra rättigheter så mycket som våra skyldigheter. När hon började käfta tillbax kunde jag bara inte håll tyst. Jag sa till henne att hon kunde gå av att det fanns tillräckligt med plats för henne. Gissa vad kärringen gör när hon ser att någon svara tillbax!
På ena handen har hon sin väska och andra handen har hon en ram. Hon lyfter ramen och slår den på mitt huvud Jävla foldhäst va hon. Jag FUCKA UUUURRRR!!!! Ni missade de bästa.
Mig!!!.... attackera henne hon fick några fetingar från mig bara bussen inte va bakom henne då skulle hon ligga på golvet Och jag stampande på hennes äckliga ansikte.


Jag har all respekt för äldre! jag ger alltid min plats till äldre i bussen eller i tunnelbanan. Varje gång jag ser någon behöva hjälp frågar jag alltid om jag kan hjälpa till. I min uppfostran har respekt alltid kommit först. jag vet mycket väl hur man beter sig framför äldre människor eller yngre, jag vet mycket väl när jag kan tala och när jag borde vara tyst. Aldrig i mitt liv har jag slagit en äldre som jag gjorde idag!! Kvinnan borde skämmas över sin ålder och sin personlighet som ens vågar göra något sånt till mig som har ett barn sittande i barnvagnen.
 JÄVLA KÄRRING!


Kommentarer

Postat av: Anonym

iyi yapmissin walla

Datum: 2009-09-01, Tid: 20:01:57
Postat av: Z

FAN VAD BRA GJORT!!!

Datum: 2009-09-01, Tid: 20:41:02
Postat av: daria

hahahahahahaha loool kizzz cok guldum vallah bu delilerde hep seni buluyoo

Datum: 2009-09-01, Tid: 21:12:53
Postat av: H

Fan va skön du är, bra gjort!

Datum: 2009-09-01, Tid: 21:28:28
Bloggadress: http://stulensjael.blogg.se/
Postat av: Sara

Sjuk kärring. Om du inte hade slagit tillbax kunde det bli en rättssak där du kunde fått skadestånd haha lättjänta pengar hahaha :p

Datum: 2009-09-01, Tid: 22:57:46
Bloggadress: http://saraamin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det du gjorde var lika lågt som den kraftiga kvinnan gjorde! Hela ditt språk,uppförande,attityd är fel för en "muslimsk tjej"! Hanimefendinin "H" si bile sana cok uzak! Sunu unutma canim hayatta hicbirsey tesadüf degil,herseyin bir nedeni var:)

Datum: 2009-09-02, Tid: 12:43:45
Postat av: Anonym

OJ OJ ahahah bra gj!

Datum: 2009-09-02, Tid: 13:40:37
Bloggadress: http://aaamiraa.blogg.se/
Postat av: Gulle

konstig kvinna. Typisk i sthlm! flytta tillbaka till borås :=)

Datum: 2009-09-02, Tid: 14:45:47
Bloggadress: http://gulles.blogg.se/
Postat av: Sjalstar

Till Anonym: Jag tycker att det är så roligt när anonymer ska komentera....för att det är så lätt att vara anonym och hakka på någon annan men jag vet ju mycket väl att den som skriver är inte mycket bättre den själv. Ledsen för din skull finns inte mycket att göra...du är inte bättre du själv!



GULLEE!!! Älskling tack för erbjudandet men nej tack Borås och jag fungerar inte ihop jag kan erbjuda dig att flytta till stockholm och leva livet istället...Det låter väl mycket bättre eller hehe ;)

Datum: 2009-09-02, Tid: 15:50:42
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

yaptigi neden lågt olsunda, az bile yapmis bence

pis isvecliler bizi ezebileceklerini saniyorlar

yabanciyiz diye bize istediklrini yapabilir saniyorlar

yok ama öle yagma

ohh walla super yapmissin ;)

Datum: 2009-09-02, Tid: 16:22:01
Postat av: mahmoud al jabin marstaleh mammal achamoud

vad cool du är. vill du veta varför vi svenskar blir arga på er? för att ni är så jävla dumma i huvudet! ni kommer hit till sverige för att slippa ert nerbombade, men vad gör ni när ni kmmer hit? inte ett skit. ni lever på kommunen. kastar sten, slår ner svenskar, är kaxiga. och det idiotiska av allt, ni kan inte respektera vår religion! SVERIGEDEMOKRATERNA 2010!!!! JÄVLA APA!

Datum: 2009-09-02, Tid: 17:38:06
Postat av: Sjalstar

Svar till: Svennarna!!!



1 jag kom inte till sverige jag är född och uppvuxen i sverige som du!!!!!!!



2 Det finns mer svenskar som lever på komunen än Utlänska!



3 ni får så mycket recpekt så mycket som ni ger!!!!



Mer har jag inget att säga till er dumma blåsta människor!!!! För ni kan inte tänka brätt er trångsynta .........

Datum: 2009-09-02, Tid: 18:48:51
Bloggadress: http://sjalstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni svenskar är jättesmarta va?

och det är vi som inte respekterar er religion?

snälla kom inte hit och prata skit!!

det är ni som inte respekterar vår religion.

säger vi nåt till er NEJ, men när ni ser en kvinna med sjal ni snackar som ni vill!!

jag är också född här men om jag hade chansen skulle jag direkt flytta till min hemland, vi är inte förtjusta i er fula land.

det är ni som är dumma. Om ni inte vill ha oss här borde ni inte släppa in från början, så kom inte med fula kommentarer om att vi är dumma.

om vi lever på kommunen är ni så dumma så att ni låter oss göra det!!

om vi slår ner er, är ni så dumma att ni blir slagna!!



jag har mycket att säga till dig men det är inte värt det!!



men glöm inte detta, gå inte i utländska affärer eller restauranger, eller ska jag säga ät inte pizza, kina mat, thai mat. det är ju trots allt utlänska som äger pizzerior och de flesta restaurangerna!! och du säger att vi inte gör ett skit !!

Datum: 2009-09-02, Tid: 20:16:21
Postat av: Sara

Till "Mahmoud":

Tänk om vi skulle dra alla svenskar över en kam och kalla dig för alkoholist? Nä vi är inte lika okunniga som dig. Snarare du som är apa och pajas. Du skämmer ut svenskar, det vill säga OSS!

Datum: 2009-09-02, Tid: 21:32:48
Bloggadress: http://saraamin.blogg.se/
Postat av: Roman

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAH jag ser hela scenariot framför mig o dööör av garv hahahahaah men en fråga: tänkte du nåt innan du slog henne? typ att hon kanske anmäler dig eller nåt?

Datum: 2009-09-02, Tid: 21:46:10
Postat av: Anonym

Du som har denna blogg:

Varför berättar du för oss att "kärringen" är svensk? Vad spelar det för roll? Skulle det varit annorlunda om det var en invandrare?

Min personliga åsikt är att du inte borde sänkt dig till hennes nivå, du borde agerat bättre, speciellt under månaden Ramadan.

Datum: 2009-09-03, Tid: 10:49:48
Postat av: Sjalstar

Till Roman!!!



Läs det jag har skrivit en gång till!!! Det va jag som kunde anmäla henne för hennes idiotiska betende!!!

Datum: 2009-09-03, Tid: 17:14:14
Postat av: Zeynep

Okej den där kvinnan gjorde väldigt fel, men hur kan DU; framför ditt barn göra såna saker som att slå ner henne? Vad ger det för bild av en muslimsk kvinna? Den där kvinnan kan ju inte vara normal, då ska du säga till henne på skarpen och inget mer än det. Det du gjorde var mer fult än det hon gjorde. Du är inte heller normal!

Jag blir helt chockad av att flera st har skrivit att det var bra gjort av dig! :O Jag skulle ALDRIG slå ner en äldre kvinna...inte nån överhuvudtaget. speciellt inte framför mina barn. Du borde lära dig hyfs!! Du är inte ett dugg bättre än henne. Och vad har det att göra med att hon är svensk? Du då, du är turk men du slog ner henne. Ska någon dra in din nationalitet för det, och skylla på att du är en idiot för att du är turk? Vad man kommer ifrån har inget med saken att göra. En idiot är en idiot, oavsett vart man kommer ifrån!!!!

Datum: 2009-09-07, Tid: 20:57:34
Postat av: Z

Till Zeynep:

Seriöst bara för att man är en muslimsk kvinna så innebär det inte att vi går runt och tänker att vi måste ge en bra bild non stop!!!

Vi har också stubiner som alla andra människor.. Vi är kvinnor oavsett!! Hon blandar in nationalitet men DU blandar in religion???? Muslimsk kvinna herregud är man frustrerad så låt henne skriva av sig.. Jag skulle då allt vilja se dig i hennes situation då en kvinna smäller till dig.. Du är inte normal om du bara glor som en idiot vilket du antagligen ÄR!!!!

Datum: 2009-09-07, Tid: 22:14:36
Postat av: Zeynep

jag vet att man har stubiner som alla andra människor när man är muslim. jag är själv muslim och bär sjal, men man måste visa en lite anständigare bild med tanke på vår religion och på att det faktiskt är ramadan nu. Då kan man inte gå runt och slå ner äldre damer hur som helst. vad tror du Allah tycker om det?? man kan ha kort stubin men bara för det så behöver man inte slå ner någon. Man måste lära sig att behärska sig. Hur skulle det se ut om ALLA gick runt och gjorde som henne???

Jag har varit med om många olika situationer då jag mer än gärna skulle vilja slå ner någon, men bara för att jag känner för det så gör jag inte det. Jag måste tänka på mitt och allas vårat rykte. Och framför allt på min dotter och vad hon ska tro. Ska hon tro att det är rätt att göra så??

Man behöver inte bara glo, men man kan agera annorlunda än att slå. Jag ÄR normal och det är just därför jag tänker innan jag handlar och inte beter mig som en fjortis kickers när jag är en vuxen människa, och sen skryter om det på bloggen. :S :S

Idiotisk jävla människa!

Datum: 2009-09-09, Tid: 17:36:53
Postat av: Sjalstar

Till Zeynep: Varför blir du så upprörd det va ju inte så att jag käkade upp henne hon fick en örfil och det förtjänade hon....Om det är dåligt av mig eller inte så låt mig själv avgöra de..!!!



Bra för dig att du kan hantera sånna sitavationer bättre men VEM BRYR SIG!!!

Så är jag punkt slut!!!

Datum: 2009-09-09, Tid: 22:56:43
Postat av: Anonym

ett jävla psyko med andra ord!!!!!!

Datum: 2009-09-10, Tid: 12:51:27
Postat av: Z

Zeynep=Anonym:Nä mennnn kolla vem som INTE beter sig moget nu da.. Hahaha dina ord motsäger varandra lugna ner dig gumman.. Du är för hetsig inte bra för hjärtat!! Hahaha roliga människor det finns.. snackar om ramadan och moget beteende men själv har man inte världens bästa behärskning.. svär åt andras tycken och tankar...Oj Oj Oj du Allah ser det också ska du veta ;)

Datum: 2009-09-12, Tid: 08:22:43
Postat av: Anonym

agzinin payini cok güzel vermissin helal :D

Datum: 2009-09-12, Tid: 19:49:09
Postat av: Trinidaz

Tycker inte de var rätt gjort. Du kunde ju ha pratat med henne istället för att slå henne. Visst de hon gjorde var inte rätt . Man slår inte bara någon men du hade ju inte behövt sänka dig till hennes nivå.



Hade jag skrivit en fet jävla invandrare så hade jag ansetts att vara rasist. Men när du skriver så om svenskar så är de helt plötsligt okej? Och då skriver folk att de du gjorde var rätt. Men hade jag tex skrivit samma sak bara att jag hade bytt ut svensk mot invandrare så hade jag fått en massa folk på mig !

Datum: 2009-09-17, Tid: 10:20:14
Bloggadress: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: summe

bläääääääääääääääääääääääääää jobbiga människor me deras åsikter

Datum: 2009-09-19, Tid: 21:13:36
Postat av: Anonym

asså snälla, ni som har kommit hit oh klagat. vadfan tjejen gjorde rätt ! tro mig hon gjorde till ohmed för lite. ni hade gjort samma sak, lita på mig. & till er äckliga rassister; ni kan väll ta oh hänga i er i nämrsta träd va? för ni är bara äckliga. utan oss så skulle ni fortfarande vart i stenåldern era !!

Datum: 2009-09-20, Tid: 10:35:31
Bloggadress: http://hhilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0