Choklad




Ser jag deppig ut eller vad?!?! Nää detta är inte till mig allt detta plus mer ska åka till Österrike imorgon till vår kära syster D. Det är Sumpan som ska åka med sin familj för 2 veckor. Nu har alla åkt till Österrike förutom jag. Jag vill ocksåååååå men jag får vänta tills nyår då Insallah ska jag försöka att åka. Nu får jag lukta på chokladen tills dem åker iväg...Allt detta skickar jag för att jag vill att min syster ska gå upp i vikt jag vill inte vara tjock själv någon måste hänga med mig..!!!!! HAHA Im EEEVIIILLLL!!!!!


Kommentarer

Postat av: Z

Vill du att jag ska få hjärt attack eller jag som suktat hela dagen!!!

Datum: 2009-10-19, Tid: 19:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0