Lördag

Ännu än helg en Lördag vad gör man då?  Jag gör inte alls mycket inget speciellt heller, jag vaknar, äter frukost hänger runt i lägenheten en stund o sen ner till Skärholmen Centrum som vanligt. O vad gör man där går in i samma butiker samma affärer inget nytt man ser samma vanliga falska ansikten runt om kring. Där efter är det bara raka vägen hem igen.
Men idag börjar min dag hos Sumpan, jag sov över jag hoppas det blir lite annorlunda idag i allafall. En sak är säker o vi ska till Skärholmen Centrum men sen vet jag inte om det blir bara jag o hon eller om vi kommer träffa lite kompisar. Sumpan sover fortfarande vet inte när hon kommer att vakna o bli klar men jag är redan uppe och har fixat frukosten väntar bara på att dem ska vakna. Jaja nu är det bara att vänta.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0