Sunnet

Jag vet att jag har prata om sunnet/omskärelsefesten så mycket. Vad jag skulle ha på mig va ett stort ? tills dagen innan. Allt kom på plats dem sissta minuterna. Min sjal va helt okej förutom färgen den va vit. Och jag är absolut inte van vid ljusa färger. Men jag va nöjd.
Själva dagen va obeskrivlig. Den va helt underbar. Jag minns inte sisst när jag dansade så mycket. När jag va på väg till festen så satt klänningen åt så mycket att jag knappt kunde andast men när jag kom hem så gled den bara ner......
Maten orkestran lokalen va underbar. Mycket lyckad fest. Ni alla som va där jag hoppas att ni hade lika roligt som mig.
Det ända irriternade va att jag inte fick äta upp den goda maten...Jag sprang upp från bordet för att kolla till min dotter under den tiden hade någon kommit och plockat upp min tallrik. Men efterrätten åt jag mycket av det va Tårta och Baklava. Jag fick en jävla sockerkicka och det fick mig att skutta runt hela dansgolvet.





Kommentarer

Postat av: Z

Ja fan visst hade vi kul.. Snacka om att jag vill tillbaka till den dagen och dansa sönder igen. Roligast vart det ju efter maten när alla hade ätit och var i full gång med att fettförbränna hahaha=)

Datum: 2009-05-30, Tid: 22:27:25
Postat av: summe

ja men kevser vart är vi någonstans? din egoist lägg upp bilder på vår outfit oxå hohooh

Datum: 2009-05-30, Tid: 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0