Stan

Idag va det planerat att jag och Summe skulle till stan. Men just nu ser det inte så ljust ut. Först är det vädret som stör mig och för de andra är det min dotter. Dem senaste tiderna så vill min dotter inte längre gå hon vill alltid att jag ska bära henne på min rygg. När vår bil brann upp bran barnvagnen med. Där efter så tyckte jag att det vore onödigt att köpa en barnvagn till henne eftersom att hon har blivit så stor. Men det känns som om jag kommer bli tvungen att köpa en. Efter som jag inte har någon vagn nu så vill jag inte åka till stan och bära runt henne i min famn.  Men jag ska nog ta och köpa en. Nu måste jag ta ett snack med Summe om det blir stan eller inte.


Kommentarer

Postat av: summe

ingen stan idag tyvärr men vi gör det imorron! promise

Datum: 2009-05-11, Tid: 14:35:00
Postat av: Z

Den här e snygg men så dyyyyr

Datum: 2009-05-11, Tid: 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0