skitväder!

Idag har det varit en seg dag! Mest pågrund av vädret, uschhhh va tråkigt det är med regn! Det som var så varmt i fint igår. På tal om igår.. vi var i Gröna Lunda igår det var jätte roligt! Kände mig som ett barn igen hehe, det var ett bra tag sen man var där sist. När vi var små brukade vi åka dit med familjen då kändes allt så himla stort och pappa brukade vara så rädd att vi skulle tappa bort varandra så han brukade säga till oss hela tiden att inte springa bort. Men nu när man är lite större så kändes det såå litet, det kan ju också vara pågrund av att jag har varit i Liseberg innan! Men det var jätte kul ialla fall.

Jag åkte Insane hela 3 gånger! Den va heeeelt insane! Ville så gärna åka Tilt också men alla var för fega ingen ville åka med mig så det blev inget. Åkte en massa barnkaruseller också med Nisa. Flygande elefanterna var absoluta favoriten! Hon åkte den minst 10ggr! Stackars hennes moster som fick åka med henne 7 av de 10 gångerna! Hon var jätte modig från början sen så blev hon lite rädd i Lustiga Huset så hon ville bara sitta i sin vagn.





Kommentarer

Postat av: summe

haha jaaaa baya bi basim dönmustu yani! bide tekopparna vardi onlarada binmissiktir herhalde bi 5-6 kere! men de va värt de bara se deras glada ansikten räckte! canim yigenlerim benimm

Datum: 2009-05-19, Tid: 22:19:07
Postat av: summe

o INSANE va heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt insane ångrar att ja inte åkte den flera gånger!

Datum: 2009-05-19, Tid: 22:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0