Ps3

Ohh hatar att skriva rubrik har så svårt att komma på vad jag ska skriva, sak samma. Nu är jag hemma igen. Jag har ont överallt som om inte det räckte så fick jag bära Nisa på min rygg hela vägen hem.
Middagen va helt OK. Hon hade lagat en massa god mat som vi åt sen efter drack vi lite te och fikade. Efter allt gott så spelade vi lite PS3 för att vara ny börjare va jag super bra. Jag fick dem att tappa hakan. Vi spelade lite fight spel. Efter att jag vann så många gånger så började det bli så tråkigt så vi kom hem istället. Men mina bröder har lovat mig att träna tills nästa gång vi ses. Annars blir det bara mer stryk.

Fight


Kommentarer

Postat av: Z

Så spelbesatt som du e haha så spöade du dom säkert riktigt ordentligt =)

Datum: 2009-05-04, Tid: 07:36:48
Postat av: Kevser

Absolut....

Datum: 2009-05-04, Tid: 15:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0